04 August 2010

MENUNGGU RAMADHAN KE-19

Assalamualaikum w.b.t
Hari2 yg aku lalui sepanjang minggu ini amat memenatkan 
dan penuh dgn cabaran serta sedikit resepi kehidupan yg indah n suram..
huhu..
Sume tu adalah lumrah insan seperti aku dgn lukisan kehidupan yg penuh dgn corat- 
coretnya..
huhu..

Hari ni dh 23Syaaban..
Lebih kurg dlm mse sminggu je lgi 
sume umat Islam di seluruh dunia
akn menyambut ketibaan bulan Ramadhan yg penuh dgn barakah..
x sabarnya diri ini nak mnyambut Ramadhan kali ke -19..
huhu..
(walaupun sebenarnye x cukup pun lgi 19thn)..
haha..

Aku harap Ramadhan kali ni akan memberi sejuta makna 
buat diri ini yg masih lagi terkapai2 mcari nikmatNya.
Aku harap aku dpt mjadi salah seorg drpd hambaNya 
yg memperoleh keberkatan pd bulan Ramadhan..
Amin..

Segala pahit manis nya nanti 
aku ingin rasai dgn penuh kesyukuran hanya pada-Nya..
InsyaAllah..
Semoga diri ini masih diberi peluang utk mngecapi bulan yg mulia ini..
aminn.

Ahlan wasahlan Ya Ramadhan..
i'm waiting 4 u..=)


No comments: