25 October 2013

KEYCHAIN FELT

Assalamualaikum w.b.t

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Jumaat yang indah.
Semoga rezeki makin melimpah.
Amin


##################################

Dalam entree yang lepas-lepas aku ada mention pasal projek dengan Nuriy kan.
Jadinya, entree kali ni lah aku nak story.
Dah seminggu projek ni berjalan.
Alhamdulillah, mendapat sambutan.
FYI, sekarang aku jalankan bisnes KEYCHAIN kain Felt.
Kalo taktau, korang boleh gugel.
Alah, benda ni dah lama ada kat pasaran,
Aku je baru berjinak-jinak join.
Bisnes ni aku kongsi dengan anak buah aku, Nuriy.
Sasaran kitaorang buat masa ni budak-budak skolah.
Saje-saje aku buat sementara takde keje lagi kan.

Sebelum nak start bisnes ni, banyak gak aku buat survey.
Maklumlah, aku bukan pro dalam bab-bab menjahit ni.
Basic je aku tau.
Zaman skolah dulu tak amik ERT, aku budak PK.
haha
Dalam kepale hotak hanya ada bisnes, bisnes dan bisnes.
Banyak la refer blog-blog lain untuk aku yang tak bape mahir lagi ni.
Sebelum nak jual, kena la praktis dulu.
So, nilah hasilnya.
Masih dalam proses percubaan.

Keychain L.O.V.E
1. LOVE biasa
2. LOVE + nama
3. LOVE + manik
4. LOVE + manik + nama
Keychain B.U.N.G.A
1. BUNGA biasa
2. BUNGA + nama

Keychain RECTANGLE
1. RECTANGLE biasa
2. RECTANGLE + nama

Untuk permulaan ni, hanya ada 4 color je.
Biru,merah,pink dan kelabu.
Design pun baru 3.
Tapi kalo ada yang request nak design lain pun boleh.
Hari tu sempat la buat Bantal untuk besday's gift.
Lain entree aku upload.
Pic ade dalam hp abang aku.


Yang ni tempahan daripada kawan-kawan Nuriy.
Ada lagi yang belum siap.
Nak kena restock bahan-bahan dulu.

Kalo korang pun teringin nak blaja dan buat sendiri
boleh refer SINI .
Dan kalo korang nak blaja menjahit boleh klik SINI .

Selamat mencuba.



*Kalo berminat nak tempah dan beli,
boleh email atau pm FB cikTuan*

Email : tuandonat_91@yahoo.com










No comments: