19 January 2011

I'M BACK

Assalamualaikum...

Lamenya aku x mengaktifkan diri di cni..huhu..
Maklumlah,skang sgt2 sibuk dgn kuliah..
Sem 2 ni btl2 bz n terase mcm tahun akhir je..huhu
Ni sengaja aku curi2 waktu utk b’blogging..
Mcm2 yg aku lalui spnjg nk msuk 3minggu kuliah
Di uniSZA ni...
Actually,,sgt2 memenatkn...huhu
Don’t give up..
Ini baru je permulaan bg 2011..
Oh ya,,alhamdulillah..
Aku dapat lg sorg ank buah..girl..
Tanggal 5 January 2011,
Lahir lagi sorg puteri yg cute miut mcm aku ni
Ke dunia..hihi
Anak abang kesayangan ku..hihi..
~ TUAN NURQASEH NIAZAHRA BT TUAN MOHD RAIFUL AZUDI ~
“ Semoga Qaseh mjadi anak yg solehah
Buat abie n ummi Qaseh ya..
Be a strong girl
w/pun Qaseh dilahirkn xcukup bulan..
da xsabar nk tgk dunia kn??huhu
Qaseh comel mcm Cik Da Tien kan?? 
(sdikit keprasanan di cni..hik3) “



Permulaan 2011 jgk aku da bt keje gile lagi..

Kenangan yg xkn boleh dilupakan..
Mmg cuak giler time 2...
TFTD,,don’t do it again!!!

Pembuka 2011

Hati saya 'sakit'..
How 2 cure??
Ingat ALLAH S.W.T n ingat MATI..
InsyaAllah..

Nite...wasalam... (“,)



3 comments:

Anonymous said...

sakit sbb apkh???

cik TUAN ^^ said...

liver cirrhosis

Anonymous said...

LIVER DAMAGE!!hahaah