09 April 2011

UNTUK AWAK YANG SAYA TAK PASTI

" Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang "

Segalanya boleh berubah sebelum muncul tempoh itu la..
Boleh jadi, saya dah tak de dalam senarai awak langsung..
Boleh jadi, awak bole buat-buat tak kenal ngan saya..
Boleh jadi, awak memang takkan ada nama saya dalam hati awak..
Semua tu bole jadi la...
Sebab ALLAH je yang taw sape kat hati awak nanti..kat hati saya gak..
Sebab tu jugak saya tak berani nak tunggu awak..
Saya berani tunggu janji ALLAH kat saya je..tu je..
Maafkan saya ye awak..
Awak suruh saya tunggu kan?,,
Saya boleh tunggu. Tapi bakal ketua rumah tangga saya je..
Yang saya tak tahu siapa dia..
Mungkin bukan awak kan?..dan mungkin juga awak kan?
Semua tu kita tataw..ALLAH je bole bagi jawapan..
Awak tunggu je lah..
Saya pun tunggu gak ni..
Tapi kita sama-sama tunggu yang betul-betul halal wat kite..
Tak semestinya kita bersama..
Awak jangan la marah saya..
Sebab tak kotakan janji tuh..
Awak janganlah sedih plak..
Pasti ramai yang cari awak nanti,,
Sebab awak dah jage agama betul-betul masa tu…
ALLAH akan jage awak..
Persiapkan diri awak dulu ye,.
Saya pun same..

''moga dirimu dan diriku antara intan pilihan ALLAH ,Berdoalah diriku kuat dan tabah untuk menjaga kilauanku,.Berdoalah tiada sang kumbang durjana merosakkannya sebelum yang halal tiba untukku.,Aku juga sentiasa mendoakanmu agar dalam peliharaNya sentiasa.''
AL-BAQARAH : 216*


" Istikharah utk ketenangan jiwa ''






No comments: