04 July 2013

BISNES RAYA

Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah.
Makin hampir dengan Ramadhan.
Harap2 dipanjangkan umur.
@_@

Macam biasalah, puasa tak mula lagi,
tapi dah macam2 sample kuih raya dah ada.
Masing2 berebut nak jual kuih.
Tester sana sini.
belajar daripada pengalaman sendiri

Alang2 tak keje lagi, aku pun nak berbisnes jugak la.
haha
Masing2 dah gelak bila aku cakap nak jual kuih.
Sebab aku ni hangat2 tahi ayam je rajin nye.
*sigh
Ala, takpe.
Usaha tangga kejayaan!

Kongsi modal dengan mak aku.
Jual popia.
hahaha
Belum pape lagi, tempahan dah banyak.
1500 already.
Hamek kau.
Selamat ber-popia la nanti.

Aku tolong amek order jugak untuk tempeyek & muruku.

Popia = RM 8 (seratus)
Tempeyek/Tupi = RM 18 (sekilo)
Muruku = RM 18 (sekilo)

Nak order sila :
pm,ym,dm. 

*sekian*


Semangat.
"Busan vacance"
H&S



No comments: