01 November 2013

OVERNIGHT

Assalamualaikum w.b.t


Salam November.

Kejap je masa berlalu kan.
Pejam celik pejam celik dah masuk bulan 11.
Dan sekarang dah 3:32 pagi.
Wah, dah bape malam aku stay up.
Mengalahkan orang yang tengah study.

Lagi 2 hari aku kat sini.
Ahad depan akan dihantar pulang ke kampung.
Hampir tamat tempoh perkhidmatan aku kat sini.
*inisemuapoyo*
Ikutkan hati nak je stay lelame kat sini.
Sebab ade tenet free.haha
Tapi tak boleh la, nexweek ada iv keje kat key ell.
gediks nye.
Kali ni punye iv, aku nekad nak pegi.
Semangat tengah berkobar-kobar ni.
Hopefully berjaya la kan.
Amin.

Malam ni OFF menjahit.
Dah bape malam dah aku berjaga.
Malam ni nak rest.
Tempahan pun dah tak amik sebab nak balik kampung dah.
Tinggal saki baki tempahan minggu lepas je lagi.

Oh ya, sebelum mengundur diri, ni aku nak share bantal yang aku jahit sendiri.
Hadiah untuk besday Mia raya haji hari tu.
Buat dalam keadaan penat dan tak kreatif pun.
Tapi demi anak buah tersayang, cikde gagahkan jugak siapkan hadiah.
Pestime buat hadiah harijadi sendiri.


%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Tuan NurDamia Hanim
Semoga jadi anak yang solehah dan berbakti pada ibu dan ayah.

Yang ni Adam. Bukan Mia.
 Saje menyelit dengan muka takde perasaan.

NURIY
My bisnes partner merangkap assistant merangkap promoter.


%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Nak order?

Email : tuandonat_91@yahoo.com
or
Add/pm me @ FB



No comments: