13 October 2010

BAGAIMANA?

Assalamualaikum..
Bersua lagi aku di ruangan ini...
Kenapa ya??
hmmm...
Aku mulakan kata2 dgn iringan keluhan..
MasyaAllah...
mcm tak beryukur je..
Hari ni aku nk luahkan ape yg aku rase skang ni..
Takde info aku nak kongsikan cume nak
meluahkan pe yg aku ase...
Bagaimana aku nk mulakan ye...???
Macam complicated je...huhu...
pening2...


Kenapa susah sgt diri ini nk melupakan diri mu??
sedangkan kita telah lame berpisah..

Ape perasaan aku skang terhadap dia??
Rase2nye sudah tiade lagi prasaan CINTA buat dirinya..
tapi,
sukarnye nak melupakan dirimu..
Ya Allah,,berilah kekuatan pada diri ini..
Tak sanggup lagi aku begini...

Betul kata org...
'' It may take only a minute to LIKE someone,
only an hour to HAVE A CRUSH ON someone,
and only a day to LOVE someone
BUT
it will take a lifetime to FORGET someone...''

Bagaimana pula cara nk lupakan org itu??
sudah puas aku pk n berusaha...
tapi...
hrmmmmm...
sabarlah FATIN....
Allah sayang pada orang yg banyak bersabar...

''USAHA ITU TANGGA KEJAYAAN''
INSYAALLAH....


So, first thing that I've to do is :

- Firstly,ingat pada ALLAH S.W.T.
- sibukkan diri dgn keje2 lain..
- betul2 fokus pd stdy..it's my PRIORITY !!
- Block name die dlm ingatan aku..haha
- try 2 find another guy???
- MENGAJI !!!
''DON'T THINK SO HARD ABOUT LOVE''

Pulihkan semangat aku dulu..
jgn cepat mngalah wahai diri ini..
Ape yg dah terjadi sememangnya bukan kemahuan aku..
BUT,,,
i've to accept it..
mungkin ade hikmah di sebalik semua ini..
Ade sbb Allah temukan kite dgn org yg salah...
dan...aku tak pernah salahkan takdir yg telah d tetapkan...

Juz wait n c wat will happen after dis..
Aku harapkan sumenye baik2 saje..

Ya Allah Ya Tuhanku...
Temukanlah padaku JODOH yg terbaik utk
DIRIKU,
AGAMAKU,
DUNIA DAN AKHIRATKU...
Yang mendapat KEREDHAAN dariMU Ya Tuhanku..
Yang dapat MEMBIMBING diriku ke arah jalanMU YA RABBI..
AMIN....



No comments: