21 October 2010

WHAT'S ON MY MIND??

Assalamulaikum..

''WHAT'S ON MY MIND???''
hrmm...
Byk yg sdang aku pkirkn skrg ni..
Ade yg penting n ade yg tak...huhu...
Ade2 je aku ni..

Ape yg penting 2??
- JANGAN TINGGAL SOLAT n SELALU MENGAJI...huhu..
- FINAL EXAM...is around the corner...need 2 stdy smart!!
- kena manfaatkan cuti STDY WEEK sbaik mungkin!!
- jaga kesihatan baik2..akhir2 ni sakit je..(FATIN,,kna berpantang!!)
- JANGAN BOROS!!!
- Lupakan dulu sal CINTA...haha..(penting ke??)
- BALIK KAMPUNG...rindu sgt kt Adam..
- jgn terlalu 'pressure'..ALWEZ BE HAPPY..
- JAUHKAN DIRI dr FACEBOOK..hik8
- JGN KUAT TIDO n KAWAL MAKAN ble stress..hehe..

Ape yg tak penting??
- xyah 'caring' sgt..hihi
- xperlu buke hati utk sape2 lagi..(ONLY 4 ALLAH)
- jgn pk perkara yg remeh-temeh!!!

Maybe 2 je dlu yg aku nk senaraikan..dah xtau nk tulis ape..huhu..Ape lagi ek yg aku ase skang ni??Kalau di ikutkan hati ni,,nk je aku coretkn smua yg aku ase n pendamkan..tapi,,ase mcm xperlu kot..huhu..hmmm...I need sumone 2 talk,,but who??seseorg yg btl2 mngenali dri ini..yg dapat memberi aku nasihat n teguran yg berguna utk aku praktikkan dlm kehidupan seharian aku ni..Siape yg mahu mdengar keluhan n luahan dari aku ini..??My rumate??My parent??My friends??My soul??haha...Ade ke 'My soul 2??'...


I miss sumone...sumone yg byk mmbantu aku...yg memberi sgala nasihat n teguran bt diri ini..dah lame x contact...Dia sibuk dgn tugasan nye..Exam dah dekat..Mybe i need him 2 talk..hmmm..mcm lirik lgu U RAISE ME UP... ''i'm strong when i on ur shoulder''...huhu..jiwang2..Abg Iqbal...need ur help...Sedarkanlah diri ini skali lagi supaya x terkapai-kapai lagi..huk8..Kak Nuyu...miss u too...

~nice couple~

La tahzan ya FATIN..
ingat pesanan B,,

''Bukan hanya kita yg bermasalah,
bukan hanya kita yg sengsara,
bukan hanya kita yg bahagia,
Fitrahnya manusia itu berkasih sayang,
saling mencintai dan saling berbagi,
Allah has HIS ways to teach us HIS lessons.
And HE knows for sure our capacity.
HE knows well that we can endure it.''


So,,senyumlah utk hari2 sterusnye..
Ingat...
''ADA PELANGI SELEPAS HUJAN'' 
 n 
aku mesti mencarinye utk lengkapkan hidup aku...
InsyaAllah...



No comments: