27 December 2010

AT LAST

Assalamualaikum...

wahhhh...
skang da nak masuk pukul 2.30 pagi..
Berjaga lagi aku malam ni..isy3...
hehe..
jap ag aku tido la..
Mata ni pun da makin berat ni..hihi..
Akhirnya ciap jugak cerita cinta aku..hahaha..
Cinta ke??
Setelah 2 minggu aku mencari idea,ciap jugak..
Ntah pape aku punye karangan nih..
I'm a kids..
ahaks.budak-budak ke??
Bile aku nk share kt cni..masih dalam perbincangan..huhu...
aku sendiri tak yakin..isy3..
"KALAU NAK JADI SEORANG PENULIS,
ANDA HARUSLAH YAKIN DENGAN KARYA ANDA"
hehehe...
kata-kata daripada penasihat terhormat...
InsyaAllah,,lau aku rajin,,akanku post di cini nti..
tapi apakah tajuknya????
opppsssssss...terlupa pulak..
sebenarnya belum ada tajuk lagi...
any ideas???
besok la aku pkirkan ya....hihihi...

Oh ya,
Malaysia menang 3-0 ke atas Indonesia..
- BOLA SEPAK-
Tahniah...keep it up..
Semoga berjaya lagi 29 dis nanti..
teringat pulak kata-kata ni..
"YANG MENANG DIPUJI,YANG KALAH DIKEJI"
huhu..
adat dunia..

Ok..pens-off...gudnite n wasalam..(^_^)

No comments: