31 December 2010

BYE BYE 2010

Assalamualaikum
Tahun 2010 dah semakin hampir ke penghujungnya..xsabar jugak nak menanti kehadiran 2011.banyak harapan dan rancangan yg telah aku atur bagi sesi 2011.walaubagaimanapun,aku hanya merancang tapi Allah yang lebih berhak menentukannya..banyak jgk kenangan tercipta bagi tahun 2010.ada manis n ada jgk pahit..so,forget the past if it's hurt n recall it if it's nice..we can't change the pass..hmmm...ade btul jgk mcm 2..segala pahit n manis telah aku tempoh dgn izinNya..Terima kasih Ya Allah..aku nak lupakan segala yang pahit itu dan nak kenang yg manis saje..Tahun 2010 banyak menyaksikan air mata aku menitis dan paling ingin aku lupakan adalah tanggal 5 may 2010..Begitu pahit utk di kenang..Harapan ku,semoga aku diberi kekuatan yg lebih lg utk menempuh tahun 2011.InsyaAllah..i'm not alone 2 continue my journey..i've Allah beside me.Terima kasih atas kegembiraan yang aku kecapi pada tahun ini..Penutup bagi tahun ni,aku da pndai masak sup aym kg,mee hailam n nasi ayam..n yg paling bez dpt mkn chicken chop..hehehe...syukur...
Kenangan tahun 2010 yg xkan dilupakan...i'll be miss it..












Kenangan ngn dak umah B3 1 paling sukar utk dilupakan..
segala pahit n manis sume ade.
i luv u all so much..
next sem adalah sem terakhir kite bersama 1 umah..
xkan aku dpt lupakan korg sume..
thanks a lot sbb sudi jd kwn aku n gembirakan..
n
i luv u too my madu,, SFIK..hehe


Penguat semangat



Selamat Tahun Baru..
Salam 2011..
" Forget the past bcoz it's can't be change,
and plan the future bcoz there's still chance to be change.."
InsyaAllah..


No comments: