10 October 2013

AGENDA OKTOBER

Assalamualaikum w.b.t

Salam Oktober.
Salam Zulhijjah

Dah nak masuk 10hb.
Dengar2 esok gaji masuk ye?
Wallah
Masa untuk menggoda mereka2 yg berkenaan.
haha
nonsense

So, apa cerita cikTuan?
hmmmm
FYI u'olls 
ai sikalang dah start buat online bisnes.
Tapi secara kecil-kecilan jela.
As a dropship agent.
Idea ni muncul tiba-tiba je.
Takdenye nak saing2 dengan sapa-sapa.
Sekadar mencuba nasib dan untuk topup side income.

Jadinya, baru nak masuk seminggu la aku jadi ejen nye.
Sambil-sambil jage si kecik nih, sempat la promote2 barang jualan kat fb tuh.
At least masa aku tak terbuang sangat.
Laku ke tak laku, belakang kire.
Dan, terima kasih kepada yang bagi sokongan.

Barang-barang yang aku jual takde la banyak sangat.
Barang2 kaum pompuan.
Baju muslimah, jubah, tudung, handbag, dress, blouse, seluar  dll.
haha
Tak banyak pun kan. kan? kannn?

Last update besok la.
Jumaat aku dah start cuti.
Bos kasi balik kampung awal.
yehaaaa
Tapi takdela cuti sangat sebab kat kampung pun dah ade job yg menanti
Takpe, rezeki jangan ditolak.

Last but not least
Kalo ada yang berminat nak tengok, boleh add fb aku.
Hanya yang friends je boleh tengok.
Rugi tau sapa2 yang tak tengok.
Jangan lepaskan peluang yer.

Nak upload kat sini tak sempat lagi.
Ni pun curi2 update sebab anak dah tido.
InshaAllah lepas raya nanti.
Selamat malam.



"Next project with Nuriy"










No comments: