21 January 2014

2014

Assalamualaikum w.b.t


Alhamdulillah.
Selamat tahun baru.
haha.
Dah masuk 21 hari baru nak wish.
#ademakkesah#
Permulaan 2014, aku di JB.
Yeah, pecah rekod peribadi.
erk??
Bila nak balik tengganu, ai pun taktau lagi.
Orang2 kampung, sila bersabar yer.
Keje aku di sining dok selesai lagik ning.
Bisnes pun kejap laju, kejap slow.
Belum stabil lagi.
Azam 2014? opkos la ada.
Tapi takpe, tolak tepi dulu.
Nothing importanto untuk dipahat di sini.
*muntah hijau*
Cuma satu je.
Fokus tahun ni nak carik kerja.
Harus! Perlu! Mesti!
Pasal sambung blaja, KIV dulu.
Kena stabil kan ekonomi dulu sebab mak bapak aku bukannya menongkat langit.
Alhamdulillah, bisnes online ni sedikit sebanyak membantu jugak.
Syukur.
Yang penting kena berusaha & sentiasa berfikiran positif.
Allah kan ada.

Ni sebahagian drpd barang yg aku jual.

At least, dapat cari side income sendiri walau tak banyak kan.
Aku masih mentah dan kena blaja dgn lebih gigih lagi.
Go Fatin Go!
haha..tetiba.
Rezeki dari Dia.
Dia dah tentukan.
So, terima jela dengan senang hati.



Amin.
Permulaan tahun ni agak sibuk.
Temuduga kerja, training, bisnes dll.
Lepas ni nak buat wedding props utk abang Gem pulak.
Dah survey2 sana sini.
Mungkin nanti DIY je. 
Save budget.
Last minute order from Bik Uji. Mak sedara abang Ebal.
Nanti la, kalo menjadi benda alah tu, aku publish kat sini.
Okeh. gtg.
Dah lewat. Baju kakNuru belum gosok lagi.
Kang bising pulak pagi besok. 
haha
Salam.


"al-fatihah buat arwah atok B."









No comments: